.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حكم استاندار مازندران ؛
مهرداد ابراهيمي فرماندار شهرستان فریدونکنار شد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي دکتر فلاح استاندار مازندران ، مهرداد ابراهيمي بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندری فریدونکنار منصوب شد .
مهرداد ابراهيمي فرماندار شهرستان فریدونکنار شد

طي حكمي از سوي دکتر فلاح استاندار مازندران ، مهرداد ابراهيمي با حفظ سمت بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندری فریدونکنار منصوب شد .

به گزارش شمال نيوز ؛ مهرداد ابراهيمي از نيروهاي با سابقه وزارت كشور بوده که هم اكنون معاون اداره کل امنیتی ، انتظامی استانداری (شورای تأمین استان مازندران) مي باشد .

وي مسئوليت هاي رئيس اداره سياسي انتظامي فرمانداري شهرستان نكا ، بخشدار بابل ، مدير دفتر معاونت سياسي امنيتي استانداري ، رئيس دفتر حوزه استاندار در زمان سرپرستي استانداري مازندران(آقای صالحي)، رئیس گروه امنیتی و دبیر کمیسیون امنیت استان و معاونت اداره کل امنیتی ، انتظامی استانداری (شورای تأمین استان مازندران)  را در كارنامه خدمتي خود دارد .

وی از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس و از خانواده معظم شهدا بوده كه تحصيلات تكميلي خويش را در رشته علوم سياسي گذرانده و پژوهشگر و مدرس نمونه دانشگاههاي استان نيز ميباشد.

پیش از این حسین زاده فرماندار فریدونکنار بود که توسط استاندار مازندران برکنار شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند فریدونکناری 3 دي 1393
توانمند و با درایت است گزینه مناسبی هستند
محمد 3 دي 1393
مهرداد باید زودتر از اینها مسئولیت میگرفت
محمد ميرزايي 3 دي 1393
از دكتر ربيع فلاح استاندار محترم مازندران و دكتر يونسي معاونت محترم سياسي امنيتي و انتظامي به خاطر انتصاب به جا و شايسته ي دكتر مهرداد ابراهيمي در جايگاه فرمانداري شهرستان فريدونكنار كمال تشكر را داريم.
رضا 3 دي 1393
بالاخره گزینه مقداد نجف نژاد انتخاب شد، متاسفم برای شهرستانی که مجری انتخاباش را نماینده اش انتخاب میکند.
پاسخ ها به این نظر
بی نام 5 دي 1393
با سلام
آقای ابراهیمی یک نیرو پر انرژی هستن و مدیری مدبر هستن و اصالت خودشان را هیچوقت از دست نمی دهند.
یک نصیحت به آقای ابراهیمی اگر واقعا شما هم مثل فرماندار نکا می خواهید نیروی نماینده بشوید و از نماینده خط بگیرید پس خواهشا سر پست جدید نروید.
فرماندار باید از استانداری و سیاست هایش همسو با دولت باشد نه اینکه از نماینده خط بگیرد.
بندری 4 دي 1393
آقای ابراهیمی مدیر خوبی است اما ای کاش خواست نخبگان فریدونکنار عملی می شد و فرماندار بومی انتصاب می یافت . خیرمقدم آقای فرماندار
کجوری 4 دي 1393
به این بزرگوار نبریک میگم البته توانایشان بیشتر ازاین است چون همه جا موفق بو دند خوشبحال فریدون کناریها
محمدرضا غلامي رئيس شوراي اسلامي شهر نكا 4 دي 1393
جناب آقاي ابراهيمي
انتصاب شايسته و بجاي شما را بعنوان فرماندار فريدونكنار تبريك عرض مي نمايم.

محمدرضا غلامي رئيس شوراي اسلامي شهر نكا
ایمان محمودی 4 دي 1393
از دكتر ربيع فلاح استاندار محترم مازندران و دكتر يونسي معاونت محترم سياسي امنيتي و انتظامي به خاطر انتصاب به جا و شايسته ي دكتر مهرداد ابراهيمي در جايگاه فرمانداري شهرستان فريدونكنار كمال تشكر را داريم.
خورشیدی 4 دي 1393
جناب آقای دکتر ابراهیمی انتصاب جنابعالی را بعنوان فرماندار فریدونکنار تبریک عرض مینماییم
باشگاه سرخپوشان ساری
ali hojabri 4 دي 1393
انتصاب شایسته وبجای شما را بعنوان فرماندار شهرستان بندری فریدونکنار تبریک عرض می نمایم امیدوارم که پله های ترقی را یکی پس طی کنی وهرچه زودتر شما را در مجلس شورای اسلامی ببینیم انشا الله
علی درخشانی فر 4 دي 1393
افتخار شهرستان نکا جناب آقای دکتر مهردادابراهیمی :
انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی را بعنوان فرماندار شهرستان فریدونکنار راگفته وموافقیت شمارا ازدرگاه ایزد منان مسئلت می نمایم همیشه پاینده ومستدام باشید.
نکا:علی درخشانی فر
قاسم شمسی 4 دي 1393
انتصاب شما را بعنوان فرماندارفریدونکنار تبریک عرض می نمایم
دکتر جلیلی 4 دي 1393
اجناب ابراهیمی عزیز از صمیم قلب خوشحال شدم و از درایت استاندار و معاون محترم تشکر میکنم
نکا 4 دي 1393
بهترین و تاپ ترین شخص برای مدیریت مناطق غرب استان جناب آقای مهرداد ابراهیمی بوده چرا که هم پتانسیل وتجربه کار درغرب استان را دارد... مدیران نکایی هم سن سال آقای ابراهیمی باید یاد بگیرند انسان باید مدیری عاشق باشد , نه عاشق مدیریت...آقای ابراهیمی واقعا دست مریزات و گل کاشتین و واقعا حقت بود.
علی 4 دي 1393
جناب شمال نیوز آقای ابراهیمی بخشدار بابلکنار بودن نه بابل
نا شناس 4 دي 1393
جناب آقای دکتر مهرداد ابراهیمی، انتخاب بجا و شایسته شما را تبریک عرض میکنیم.انشالله موفق و پیروز باشی.حق شما بیشتر از اینهاست زیرا لیاقتش را دارید.
جمعی از دوستان جانباز
امین محمودی بریجانی 4 دي 1393
جناب آقای مهرداد ابراهیمی
انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت فرماندار فریدونکنار را اول به شما و خانواده محترمتان دوم به همه نکایی ها تبریک عرض میکنیم.
امین محمودی بریجانی
شيرازي 4 دي 1393
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهري
مهرداد ابراهيمي نيرويي توانمند،خودساخته و دلباخته نظام و مردم است.رجاي واثق است منشا خدمات صادقانه براي مردم فهيم شهرستان فريدونکنار خواهند.
محمد علی شهمیری 4 دي 1393
جناب آقای ابراهیمی
انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را بعنوان فرماندار فریدونکنار که مایه مباهات و افتخار همشهریان نکایی است را به شما و استاندار خدوم و شایسته سالار تبریک و تهنیت عرض میکنیم.
محمد علی شهمیری
ابوالقاسم عزیزی 4 دي 1393
انتصاب جانبازسرافرازمنتصب به بیت معززشهیدواستاددانشگاه برادرارجمندم. آقامهردادابراهیمی ازچهره ی شاخص استان رابه سمت فرماندارشهرستان فریدونکناررابفال نیک گرفته وتبریکات صمیمانه خویش رابدوا تقدیم به محضر ایشان نموده همچنین بمردمان عزیزوبافرهنگ شهرستان محمودآبادبابت برخور داری ازتجارب ودانش چنین نیروی ارزشمندتبریک عرض مینمائیم!انشالله موفق ومنشاء خدمات وخیرباشند!
!ازطرف:خانواده شهیدان محمدرضاوحبیب الله عزیزیخورشیدی
اسلامی 4 دي 1393
انتصاب به جا و شايسته ي دكتر مهرداد ابراهيمي بعنوان فرماندار فريدونكنار تبريك عرض مي نمايم.
اسلامی-سازمان همیاری شهرذاریهای استان
محمودی از نکا 4 دي 1393
خوب چرا نا راحت میشین حتما تو شهر شما کسی نبود که بتونه این سمت و بگیره
رضا 4 دي 1393
انتصاب جناب آقای ابراهیمی را تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق وسلامت برای ایشان دارم اما در پاسخ جناب آقای غلامی ریاست محترم شورای شهر نکا عرض می کنم پیامتان خیلی جالب بود نمی دانم برای این پیام نان کدام ارگان را خوردی برادر من شما به مشکلات شهر خودت برس وضعیت کوچه شهدا 16 در خیابان شهدا در مرکز شهر افتضاح می باشد چه شد آن قولهایتان به مردم شریف نکا
مهدی انتظاری 4 دي 1393
برادرگرامی جناب آقای مهردادابراهیمی انتصاب بجاوشایسته جنابعالی رابه سمت فرماندارفریدونکنارتبریک عرض مینمایم.62
نا شناس 5 دي 1393
ار استاندار محترم در مورد انتصاب هوشمندانه ی خود کمال تشکر را داریم. باید توجه نمود که فرماندار های انتخابی استاندار کار آمد می باشند.
حجر عسکری 4 دي 1393
شکی نیست خدمت به حقه ثمر بخش و موثر شما در کسوت معاونت محترم مدیرکل امنیتی ، انتظامی که از نزدیک شاهد آن بودم با هیچ عمل پاس داشتی قابل جبران نیست و خدا را شاکرم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد .
با کمال مسرت انتصاب بجا و شایسته ی حضرت عالی را به عنوان فرماندار فریدونکنار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

و من ا... التوفیق
حجر عسکری
اصغر واحدی 5 دي 1393
انتصاب به جا و شايسته ي دكتر مهرداد ابراهيمي در جايگاه فرمانداري شهرستان فريدونكنار برای مردم این منطقه مبارک باشه.
جلیلی 5 دي 1393
از درایت استاندار محترم به سبب انتصاب بجا آقای ابراهیمی به عنوان فرماندار فریدونکار تبریک وتشکر خودمان رو اعلام میکنیم
نا شناس 5 دي 1393
نکا ته پرچم بالا
شاعری 5 دي 1393
جناب آقای ابراهیمی
انتصاب جنابعالی را تبریک عرض میکنم و انشاا.. در مسئولیت جدید هم موفق و سربلند باشید
ارادتمند- شاعری
نا شناس 5 دي 1393
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت بهمین خیال بش مدیر بومی زهی خیال باطل
عزیزی فریدونکنار 5 دي 1393
از استاندار محترم و معاونت سیاسی استان اقای یونسی بخاطر انتصاب دکتر ابراهیمی برای فرمانداری شهرمون کمال تقدیر و تشکر را داریم .
بردبار از نکا 5 دي 1393
خیلی خوشحال شدم
آرزوی موفقیت برای مهرداد عزیز
علی هژبری 4 دي 1393
انتصاب به جا و شايسته ي دكتر مهرداد ابراهيمي بعنوان فرماندار فريدونكنار تبريك عرض مي نمايم امیدوارم ایشان را هرچه زودتر در کزسی مجلس شورای اسلامی ببینیم انشاالله.....
بهداد 5 دي 1393
اینا همش بازی قدرته..از اینجا به اونجا.از اونجا به اینجا...اخرش هیچی نمیشه..وضع مردم روز به روز بدتر میشه..وضع اشتغال روز به روز بدتر..اینا فقط واس خودشون ثروت جمع میکنن...تشنه قدرت هستن همشون..
نا شناس 5 دي 1393
آقای ابراهیمی افتخاری برای مازندران میباشدومردم فهیم فریدونکناربایدازاین انتخاب هوشمنداستاندارتشکرنماییدهرچندجایگاه ومنزلت دکترخیلی بیشترازاینهاست که توفیق روزافزون روزبه روز ایشان ارزوی ماست . علی رحیمیان درازکلا
خانواده شهید محمدی 5 دي 1393
جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم، حقا که در ماه مبارک ربیع الاول بهترین عیدی را به مردم خطه فریدونکنار با انتخاب دکتر ابراهیمی تقدیم کردی. انشاءالله همیشه سربلند و عاقبت بخیر باشید. خانواده شهید محمدی
نا شناس 5 دي 1393
شرکت زربال و کشتارگاه شماره 2 زربال(دُربال) وابسته به «هلد‌‌‌ینگ کشاورزی کوثر» عدم مدیریت مناسب صنعتی و تولیدی و پرسنلی و عدم مدیریت مناسب و مستمر و منسجم در پیشبرد شرکت و پرسنل های قرادادی 3 ماه و عدم تامین حقوق و مزایا مناسب و بالا و درآمدهای بالای با عدم برنامه های مدیریتی صنعتی و تولیدی و بازرگانی در پیشبرد شرکت و حقوق های حداقلی اداره کار و ندادن پاداش های ماهانه و سالانه درآمد از کار و تولید و عدم استفاده مناسب از نیروی های جوان و تحصیل کرده کارآمد و دارای تجربه کاری و مرتبط با صنعت کشاورزی و طیور و عدم استفاده مناسب از دانش آموخته های کشاورزی و طیور در کار و تولید و بازرگانی و مدیریت و کیفیت محصول
نا شناس 6 دي 1393
آقای علی نبیان معاون عمرانی استاندار و هیات مدیره شرکت زربال و مسئولی که در بیشتر صنعت ها و بخش ها ی عمرانی و فرهنگی و اقتصادی و کشاورزی و تولیدی در حال فعالیت هستید مردم و جوانان کار ندارند برای ایجاد اشتغال تلاش کنید و به جوانان در تمامی عرصه ارزش بیشتری بدهید و اشتغال زایی کنید
فاطمه 6 دي 1393
انتصاب بجا و شایسته شما را بعنوان فرماندار فریدونکنار تبریک عرض نموده و از خداوند متعال خواهان پیشرفت عالی را خواستارم.
نا شناس 6 دي 1393
نکایی ها جو گیر شدن انگار اولین نکایی هست که پست گرفت همه کامنت ها مال بچه های نکا ست.یاد انتصاب بخشدار میانرود افتادم که وقتی حکمش اومد بخش پر شد از بنرهای بزرگ با عکس بخشدار که در کشور بی نظیر بود البته عاقبت خوشی نداشت و . . . بیچاره فریدون کناری ها خشکشون زد از این انتخاب
رضا 6 دي 1393
دكتر ابراهيمي مسوليت جديد مبارك باد
نا شناس 6 دي 1393
انتصاب همكار محترم جناب اقاي دكتر ابراهيمي كه از نيروهاي ارزشي وبسيار با تجربه استان ميباشد را تبريك و براي ايشان ارزوي موفقيت داريم
سيد مرتضي ابراهيمي
بنده خدا 6 دي 1393
اینها که تبریک گفتند همه نکایی هستند. پس فریدونکناریها چی
ولایتی 6 دي 1393
سلام اخر نماینده شهرمان کار خودش را کرده مگر گزینه قبلی جه ایرادی داشت اقای نجف نزاد نماینده
افشین بهادری 6 دي 1393
با سلام و شاد باش خدمت برادر بزرگوار مهرداد ابراهیمی
آرزوی موفقیت و تندرستی و امید به خدمت شایسته برای مردم فریدونکنار
خانواده شهید عادل بهادری - نکا
احمدی نژاد 6 دي 1393
جناب آقای مهردادابراهیمی جوان انرزیک وتحصیلکرده وپرکاروجانبازوخانواده محترم
{ برادربزرگوارشهید}ازاینکه اکنون ازسوی دولت تدبیروامیدجنابعالی رابه سمت فر
ماندارفریدونکنارمنتسب نمودن خرسندم!ازاینکه مدتهاقابلیتهای جنابعالی راکتمان نموده بودم وسالهاشماراخانه نشین کرده بودمازشماطلب عفومینمایم!ماراببخشید
نا شناس 6 دي 1393
از فرمانداری نوشهر چه خبر ؟ چه موقع تغییر فرماندار کلید می خورد ؟
صابری 6 دي 1393
همکار محترم جناب آقاي ابراهيمي
انتصاب شايسته و بجاي شما را بعنوان فرماندار فريدونكنار تبريك عرض مي نمايم.ارادتمند صابری احمد . ضمنا از حسن تدبیر دولتمردان تدبیر و امید در استانداری مازندران سپاسگزارم امیدوارم این تدبیر در کلیه سطوح استمرار یابد.
محمد رضا الف 6 دي 1393
جناب دکتر ابراهیمی عزیز
صمیمانه تبریک می گویم به شما و مردم شریف فریدونکنار.
قطعا مجد آرایی دیگر در فریدونکنار حلول کرد. با همت مردم و مدیریت شما آینده ای درخشان برای فریدونکنار آرزو مندم
حسین محمودی(علامه امینی) 6 دي 1393
با سلام
انتصاب شایسته و بجای جناب آقای ابراهیمی بعنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار را به عموم مردم شهیدپرور این شهرستان تبریک و تهنیت گفته و باشد مردم این دیار این بردار ارجمند ، ارزشی و مدیر را در جهت تحقق اهداف بنیادین و عالیه این شهرستان یاری نمایند . انشاالله
نا شناس 6 دي 1393
ما خانواده های ارزشی و ایثارگر این انتخاب بجا برادر ارزشی و جانباز را گرامی میداریم . آقا ی ابراهیمی تبریک مارا هم پذیرا باشید .
نا شناس 6 دي 1393
شمال نیوز ما خوشحالیم و از شادی و شعف بی نهایت کامنت گذاشتیم لطفا همه را بگذار . چرا خسیسی میکنی آقا
محمد 6 دي 1393
انگار خیلی از کامنت ها خطی هستند و با یک متن خوانی ساده می توان تشخیص داد !!!البته برای یک فرد سیاسی غیر این جای شک دارد
احمد 5 دي 1393
پس کی فرماندارو معاون فرماندار بابلسرو عوض میکنید؟ مردم رای به تغییر دادند تا بساط این جماعت برچیده شه
پاسخ ها به این نظر
بابلسری 6 دي 1393
فرماندار انسان شریفیه ولی معاونش یک روز بودنشم ضرره برای شهرمون، آقای استاندار سریعتر اقدام فرمایید
بخش بابلکنار 6 دي 1393
نوید مسرت بخش انتصاب بجا و شایسته ی دکتر مهرداد ابراهیمی را به عنوان فرماندار شهرستان فریدونکنار در دولت تدبیر و امید و در سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی شهر فریدونکنار را مسالت داریم .
خلیل قربانیان 6 دي 1393
استاد عزیز و گرانقدر قطعا در سمت جدید موفق و پیروز خواهید بود.این درایت و انرژی در وجودتان هست.موفقیت شما آرزوی قلبی ماست
احمدزاده - غنیمی 6 دي 1393
با سلام خدمت آقای دکتر ابراهیمی. تبریک بی انتهای ما را بابت انتصاب شایسته شما , از ما پذیرا باشید . به امید موفقیتهای روزافزون . سربلند و شادکام باشید . ( خانواده احمدزاده و غنیمی )
حميد كرملي 6 دي 1393
جناب آقای ابراهیمی
انتصاب جنابعالی را تبریک عرض میکنم و انشاا.. در مسئولیت جدید هم موفق و سربلند باشید
ارادتمند
سید محسن موسوی تاکامی_اداره کل منابع طبیعی 7 دي 1393
سید محسن موسوی تاکامی_اداره کل منابع طبیعی
جناب آقای ابراهیمی-انتصاب شایسته ی جنابعالی راکه نشان ازلیاقت وشایستگی شمادراین جایگاه میباشد راصمیمانه تبریک عرض مینمایم.
نا شناس 7 دي 1393
شايسته‌سالاري مبتني بر شايسته‌خواهي و شايسته‌گزيني است. اين شايستگي‌ها شامل دانش، مهارت‌ها، توانايي‌ها، به همراه سازه‌هايي نظير ارزش‌ها، انگيزش، نوآوري و کنترل خود مي‌باشد. نظام شايسته‌سالار، نظامي است که در آن بهترين افراد در بهترين جايگاه با بالاترين بازده، .
انتصاب شایسته آقای ابراهیمی را تبریک گفته و جناب استاندار و دیگر مسئولین تشکر می نماییم .
برات 6 دي 1393
شمال نیوز جرات داشته باش ومنتشر کن این انتخاب یکنوع بد اخلاقی سیاسی بودو یک گناه نابخشودنی .البته من به ابراهیمی کاری ندارم که چطور راضی شد با علم به معرفی یکی از باسابقه ترین همکاران خودش تن به این خواسته دهد. ولی حرفم با معاون محترم سیاسی است ایشان 2 هفته قبل شخص دیگری را بعنوان فرماندار معرفی کرده بود و حتی اعلام رسانه ای کرد .این بداخلاقی چه توجیهی دارد وچرا با آبروی مردم بازی میکنن؟ ...
احمدزاده - غنیمی 6 دي 1393
با سلام خدمت آقای دکتر ابراهیمی . تبریک بی انتهای ما را بابت انتصاب شایسته شما , از ما پذیرا باشید. به امید موفقیتهای روزافزون . سربلند و شادکام باشید . ( خانواده احمدزاده و غنیمی )
بهشهري 7 دي 1393
سلام. نوبت بهشهر كي ميرسه. مردم بهشهر هم مانند ديكر شهرها بدنبال تغييرند.
علی نژاد 7 دي 1393
از استاندار و معاون محترم سیاسی از انتخاب بجا و شایسته ی مدیر موفق و با تدبیر اقای ابراهیمی برای فرماندار تشکر نموده و باید به مردم شریف فریدون کنار به خاطر شخصیت لایق و توانمند به عنوان فرماندار تبریک گفت و ارزوی توفیق برای اقای ابراهیمی نمود.
نا شناس 7 دي 1393
خدمت استاد گرامی جناب اقای دکتر ابراهیمی
ارزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدید شما را از درگاه ایزد منان ارزومندم . حسینی . اتش نشانی ساری
علیرضا اسماعیل نیا 7 دي 1393
جناب آقای دکتر ابراهیمی
از صمیم قلب انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان فریدونکنار تبریک و تهنیت عرض مینمایم
ارادتمند شما: اسماعیل نیا -محمودآباد
نا شناس 8 دي 1393
جناب آقای دکتر ابراهیمی
انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را بعنوان فرماندارشهرستان فریدونکنار که مایه مباهات و افتخار دوستان ونظام بوده و از نيروهاي ارزشي وبسيار با تجربه استان است را تبریک و تهنیت عرض نموده وآرزوی موفقیت و تندرستی و امید به خدمت شایسته برای مردم فریدونکنار را دارم
.

احمد فروزانفر
احمدزاده - غنیمی 8 دي 1393
با سلام خدمت اقای دکتر ابراهیمی.تبریک بی انتهای مارا بابت انتصاب شایسته شما,از ما پذیرا باشید.به امید موفقیتهای روزافزون.سربلندوشادکام باشید . (خانواده احمدزاده و غنیمی)
ذبیحی 8 دي 1393
جناب آقای ابراهیمی استاد سابق ما در دانشگاه علمی کاربردی واحد یک مازندران / ساری در سالهای 1385 الی 88 -----------
انتصاب شایسته ی جنابعالی راکه نشان ازلیاقت وشایستگی بالای شما بوده به حضرتعالی صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
ارادتمندان : کریم ذبیحی از شهرستان هزار سنگر آمل .
به امید موفقیت روز افزون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.